Anvelope livrate direct la ușa ta
Aici, la Anvelopela, ne propunem să facem achiziționarea de anvelope noi simplă și accesibilă. De aceea, serviciul nostru de livrare de anvelope la domiciliu se asigură că anvelopele tale sunt livrate direct la ușa ta, cât mai repede posibil, economisind timp și bani.
Alege anvelopele
dintr-o gamă variată
Plată online
securizată cu 3D Secure
Anvelopele sunt livrate
gratuit la adresa dorită
Montează anvelopele
la vulcanizarea ta preferată
Alege anvelopele
dintr-o gamă variată
Plată online
securizată cu 3D Secure
Anvelopele sunt livrate
gratuit la adresa dorită
Montează anvelopele
la vulcanizarea ta preferată
Anvelope livrate la domiciliu
- Dacă plasezi comanda înainte de ora 12:00 (de Luni până Vineri), anvelopele vor fi expediate în aceeași zi. Dacă plasezi comanda după ora 12:00 (de Luni până Vineri),
anvelopele vor fi expediate în ziua următoare. Comenzile plasate în weekend vor fi expediate Luni sau Marți în funcție de volumul comenzilor. - Ne asigurăm că serviciul nostru de livrare a anvelopelor este cât mai rapid și eficient posibil și ne propunem să îți livrăm anvelopele la ușa ta în 24-48h de la primirea comenzii. Te rugăm să reții că termenul de livrare se poate prelungi în perioadele foarte aglomerate când firmele de curierat sunt suprasolicitate (sezonul de vânzări anvelope de vară/iarnă, sărbători, condiții meteo nefavorabile, etc).
- Dacă preferi să-ți montezi singură anvelopele sau să le duci la o vulcanizare, este alegerea ta iar serviciul nostru de livrare la domiciliu îți permite acest lucru. Doar selectează opțiunea de livrare la domiciliu atunci când îți alegi anvelopele și introdu adresa de livrare.
- Avem mii de anvelope în stoc în depozitele din România și poți alege să le primești direct acasă, la serviciu sau la o adresă alternativă. Serviciul de livrare este complet gratuit. Pentru informații sau asistență, te rugăm să ne contactezi pe live chat sau trimite-ne un e-mail la contact@anvelopela.ro
Cele mai frecvente întrebări
Nu. Serviciul nostru de livrare la domiciliu este perfect pentru persoanele care doresc să-și monteze singure anvelopele sau să le ducă să fie montate la o vulcanizare la alegerea lor.
Dacă dorești să accesezi rețeaua noastră de montare de anvelope, selectează opțiunea montare la centru după ce alegi anvelopele pentru a descoperi atelierul partener din județul tău. Vezi aici mai multe informații: https://anvelopela.ro/cum-montam-la-atelier/
Dacă dorești să anulezi comanda, te rugăm să ne trimiți un e-mail la contact@anvelopela.ro. Nu uita să incluzi numărul de referință al comenzii.
La Anvelopela.ro muncim din greu pentru a ne asigura că experiența ta este cea mai bună pe care o putem oferi.
O parte din aceasta este să ne asigurăm că te ținem informat pe tot parcursul procesului până când acestea intră în posesia ta.
Înțelegem, comunicarea este cheia pentru o experiență de cumpărături online fără stres, mai ales odată ce tranzacția a fost realizată. Pentru a menține un client la curent cu progresul comenzii sale, trimitem actualizări regulate la fiecare dintre următorii pași:
• Confirmare comandă – La plasarea comenzii
• Expediere comandă cu nr. AWB – La trimiterea comenzii
• Confirmare programare montaj – Dacă ai ales opțiunea de montaj la un atelier partener
În cazul puțin probabil în care apare o problemă în timpul procesului, te vom contacta prin telefon sau e-mail pentru a te informa și pentru a oferi o soluție.
Nu. Serviciul nostru de livrare la domiciliu este perfect pentru persoanele care doresc să-și monteze singure anvelopele sau să le ducă să fie montate la o vulcanizare la alegerea lor.
Dacă dorești să accesezi rețeaua noastră de montare de anvelope, selectează opțiunea montare la centru după ce alegi anvelopele pentru a descoperi atelierul partener din județul tău. Vezi aici mai multe informații: https://anvelopela.ro/cum-montam-la-atelier/
La Anvelopela.ro muncim din greu pentru a ne asigura că experiența ta este cea mai bună pe care o putem oferi.
O parte din aceasta este să ne asigurăm că te ținem informat pe tot parcursul procesului până când acestea intră în posesia ta.
Înțelegem, comunicarea este cheia pentru o experiență de cumpărături online fără stres, mai ales odată ce tranzacția a fost realizată. Pentru a menține un client la curent cu progresul comenzii sale, trimitem actualizări regulate la fiecare dintre următorii pași:
• Confirmare comandă – La plasarea comenzii
• Expediere comandă cu nr. AWB – La trimiterea comenzii
• Confirmare programare montaj – Dacă ai ales opțiunea de montaj la un atelier partener
În cazul puțin probabil în care apare o problemă în timpul procesului, te vom contacta prin telefon sau e-mail pentru a te informa și pentru a oferi o soluție.